Bosan..... Bosan....

Teratak pena | Friday, September 04, 2009 |
Post kali ni aku nak luahkan perasan....
ape pun layan dulu pantun yang aku nak bagi ni....
Ayam serama si ayam katik,
mencari makan di pohon kelapa,
apa guna wajah cantik,
kalau hati tak secantik rupa....

bila dah layan customer ari2 ada masa nak marah pun ada. tapi bila kenangkan keje... muka senyum, tapi hati marahhhhhhhhh!!!!!!

cite ni terjadi 2 ari lepas. adalah satu(marah punya pasal) pelanggan perempuan tu dia perasan cantik konon. bila aku terangkan yang dia tak boleh cek bil sampai hari tu, dia tak percaya. dia siap jeling lagi... nasib baiklah puasa. kalau tidak dah sah hempuk dia dengan pc. konon dia pergi kaunter lain boleh cek agaknya. last2 info yang aku bagi sama dengan kaunter lagi. padan muka kau. aku bagi tahu tak nak dengar. kau tunggulah satu jam lagi.....

pada hari yang sama.... entahlah. kalau pagi tu dah stress.... sampai ke petanglah jawabnya. yang sorang ni mamat sesat mana agaknya yang perasan handsome. dia suruh aku print bil, aku kata tak boleh sebab aku ni bayar je. kalau nak aku boleh cek dan beri resit. dengan angkat kenang macam ziana zain dia tanya kenapa? aku malas nak layan, aku pun jawablah sistem saya dengan mereka yang sana lain. kalau nak saya beri resit. pastu bila aku minta no phone utk cek sekali lagi dia angkat kening dia. eleh...... macam bagus. itulah manusia. bila lebih sikit je mulalah egonya tinggi melangit.... ari tu memang aku nak marahhhhhhhhhhhh
**hati tengah nak meletup ni......e.....**







2 comments:

  1. biasa la kak..sabor yea..klakor yang akak tulis tur..kalo saya pun bengang gila...-dutalink-

    ReplyDelete
  2. rilek ye sis...keje dgn customer mmg cenggitu..bikin panas aje....

    ReplyDelete

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page